16:01

Saal Digital

Co to jest?
Jest to przedsiębiorstwo zajmujące się fotoproduktami.

Czym dokładniej się zajmuje?
Odsyłam na ich stronę, bo jest w czym wybierać. <klik>



Jakiś czas temu mignęła mi reklama skierowana do blogerów.
Recenzja za fotoobraz - od razu pomyślałam, że warto spróbować, a nuż się uda.
Cóż..
Udało się! 😻

Otrzymałam kupon o wartości 250 zł, a na złożenie zamówienia dwa tygodnie.
Postanowiłam, że komuś sprezentuję, ponieważ u mnie nie ma na to miejsca.

Zgłosiła się moja babcia. Zrobiła sobie oczywiście sesję.
Jaką?
Z dziećmi!
Jednakże ze względu na to, że są bardzo ruchliwe zbyt wiele się nie nadawało.
Koniec końców wybrano dwa, które mogły zostać ozdobą salonu. Między tymi dwoma wybierałam ja, z czego się ucieszyłam, że mój głos był decydujący.


Jak widzicie jest pilot, świeczka, a nawet latarka - bo przecież coś musiało zająć dzieci.



Wybrałam płytę PVC. Co mnie w niej urzekło? Chyba kluczowe słowa "ekstremalnie lekka".
Saal Digital umożliwia wybór wielu formatów a także wprowadzenia własnych. Cały proces zamawiania odbywał się przez prostą w obsłudze aplikacje, wszystko przebiegło błyskawicznie. Obraz otrzymałam po 2 dniach od zamówienia, był solidnie zapakowany.


Pożyczone ze strony. <klik>


Zdjęcie jak i efekt zostały uwiecznione lustrzanką.
                                                                         800x550 cm
Efekt zadowalający - dla mnie jak i dla babci.
Kiedy rozpakowałam, zdziwiłam się, że obraz jest wyraźniejszy niż zakładałam.


Myślałam, że wszystko będzie wyglądać gorzej. Jednak nie mogę się przyczepić - jest super.
Z bliska mało wyraźne, ale to już wina aparatu, bo przecież zdjęcie zostało powiększone kilka razy.


Podsumowując, polecam.

K.



4 komentarze:

  1. dla babci na pewno swietna pamiatka :) super sprawa

    OdpowiedzUsuń
  2. Babcia dostanie fajny prezent. Fajna sprawa z tymi obrazami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Babcia na pewno zadowolona ;)
    Sama bym sie ucieszyła, a babcią nie jestem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super !
    Zapraszam do siebie
    http://diamond-caroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy! Dziękuję :>

Copyright © 2016 Mała czarna w wielkim mieście , Blogger