13:32

Już wkrótce

Walentynki  zbliżają się wielkimi krokami.  Witryny sklepów zachęcają do kupna prezentów i przypominają nam, że czasem warto poświęcić czas drugiej połówce albo wydać kilka złotówek sprawiając by się uśmiechnęła (kwiatek, kartka, coś słodkiego).

Jedni obchodzą Święto Zakochanych, drudzy nie.
Zdecydowanie  należę do tych pierwszych.
Z tą różnicą, że w tym roku nie 14 lutego, a kilka dni później.
Zachodniopomorskie ma ferie jako ostatnie, zatem  mam wolne, niestety mój partner niekoniecznie. 
Zrezygnowaliśmy z prezentów i postanowiliśmy, że spędzimy 2 dni razem - z dala od pracy, zmartwień, znajomych. Czas tylko dla siebie. 
Z racji tego, iż więcej mam wolnego czasu niż mój luby, to właśnie moim zadaniem było znalezienie idealnego miejsca na weekend we dwoje.
Szukałam czegoś na naszą kieszeń, zlokalizowanego gdzieś gdzie jeszcze nie byliśmy z ciekawą okolicą, atrakcjami do zwiedzania.
Cóż, udało się.

Jesteście ciekawi mojego wyboru?

Zapraszam do dalszej lektury.

Hotel Victor Pruszków by DeSilva
ul. Andrzeja 1A, Pruszków 05-800



Lokalizacja jak najbardziej na tak, bo tylko nieco ponad 10 km od centrum Warszawy. 
Hotel położony jest tuż nad Stawami Pęcickimi co zachęca mnie jeszcze bardziej.
Spacer wśród całej tej zieleni - bajka.


Ciekawe jak to będzie wyglądać teraz, zimą..
Mam nadzieję, że również zachwycająco.

Tuż obok jest jeden z najnowocześniejszych w Europie torów kolarskich oraz basen  (na który mam nadzieję się wybierzemy)
Przy przeglądaniu ofert, pierwsze co rzuciło mi się w oczy było DesilvaLove. Człowiek z natury jest ciekawski w mniejszym lub większym stopniu, wiec poczytałam też o innych ofertach i dla Was specjalnie je przedstawię.
  • Wspólne grillowanie - grill w plenerze (może wiosną albo w wakacje);
  • DesilvaLove - śniadanie, romantyczna kolacja przy świecach, voucher na basen, dekoracje w pokoju i słodka niespodzianka (zakochałam się w tym!);
  • Early Bird - dla wszystkich, którzy wcześnie wyjeżdżają czeka kawa i słodka przekąska (nie dla mnie, straszne z nas śpiochy);
  • Green Time - zdrowe i zielone przekąski jako umilenie siedzenia w salach konferencyjnych;
  • Pakiet konferencyjny PLUS -konferencja z kawą, herbatą i przekąskami - tymi słonymi lub nie;
  • Rodzinne obiady -w niedziele 50% rabatu na obiady z dziećmi oraz dla każdego dziecka deser lodowy gratis - szkoda, że już nie jestem brana pod uwagę jako dziecko;


Do tego także Konferencje, czy Komunie Święte.

Sprawdziłam to miejsce bardzo dokładnie, na stronie hotelu i na forach z opiniami.
Restauracja oferuje dużo ciekawych potraw - dla mnie bomba, uwielbiam różnorodność na talerzu, a mój M się ucieszy, że w karcie króluje mięso. 

Po sprawdzeniu ofert, pokoi, restauracji  przyszła pora na galerię zdjęć.

Wielkie wow! Piękne miejsce, a zwłaszcza te stawy.
Mam cichą nadzieję, że matka natura nam pomoże i sprawi, że nie będzie za oknem szaro, ponuro i wrócimy z masą pięknych zdjęć.
Kolejny wpis będzie relacją z pobytu. Będziemy tam po 24.02

Nie zapomnijcie śledzić nas na instagramie i fanpage'u 



K.


23 komentarze:

  1. jaaaaaaaaaakie cudowne widoki!
    Zapraszam do siebie : http://kerolweber.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę wyjazdu :P Sama z chęcią bym się gdzieś wyrwała z moim H i dziećmi.
    Życzę Wam udanego pobytu i pięknej pogody :) Czekam na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne miejsce, a o widokach już nie wspomnę ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Hotel w takim miejscu nie ma szans nie być urokliwym miejscem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudowene widoki! Miłego wyjazdu♥
    Obserwuje i pozdrawiam! https://livilvi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda cudownie, a do tego te widoki! <3
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja Walentynek nie obchodzę, alt kto, jak chce ;)
    Miło, że chcecie razem spędzić czas, mimo, ,że to będzie kilka dni od Święta zakochanych.
    Widoki są przepiękne i można pozazdrościć :) Mam nadzieję, że miło spędzicie czas i pogoda dopisze, jak Wasze humory :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja na walentynki preferuję skromny ale mega romantyczny wieczór ale wiem, ze w tym orku czeka mnie niespodzianka i już nie mogę się doczekać. Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Łooo, czekam siostro na fotki jak i relacje ^.^. Czekam również z niecierpliwością, na wypad planowany ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Relacje dostaniesz również na priv :>

      Usuń
  10. Jestem ciekaw relacji z pobytu w tym miejscu, wygląda ciekawie, a dzięki temu wpisowi właśnie wpadłem na genialny pomysł na prezent walentynkowy dla swojego serduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieje, że pobyt będzie udany! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. hotel wygląda przepięknie! zazdroszczę wolnego, mi się juz skończyły ferie. a co do walentynek raczej ich nie spędzam szczególnie nigdy, czy to w związku czy nie
    pozdrawiam ;) mvgdalena - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapowiada się ciekawie ! Udanego pobytu Wam życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspólny wyjazd to jest świetny pomysł na prezent, nie tylko walentynkowy😊 Udanego wyjazdu😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Pamiętaj, że bardzo ładne zdjęcia robione są zazwyczaj przez profesjonalistów, którym 4 lata zajęło studiowanie jak coś brzydkiego przedstawić jako nadnaturalnie piękne XD

    OdpowiedzUsuń
  16. Rzeczywiście piękne miejsce i super widoki,tylko pozazdrościć. Trzymam kciuki żeby pobyt był udany :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rzeczywiście pięknie ! :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie :) http://goldshinebeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. cudwone miejsce !
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Zapraszam również na snapa prowadzonego przez różne osoby z bloga,yt czy ig
    bestgirlsteam7

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale piękne ! Z chęcią bym się ta wybrała.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy! Dziękuję :>

Copyright © 2016 Mała czarna w wielkim mieście , Blogger