01:49

Wroclove

Wesele w mojej rodzinie pozwoliło mi i M. spędzić trochę czasu w europejskiej stolicy kultury 2016 - we Wrocławiu. Kiedyś zwiedzałam, niestety nie pamiętam nic, ponieważ miało to miejsce kilkanaście lat temu.  Nie tracąc czasu wyruszyliśmy na "dzień zwiedzania".
Komunikacja miejska nie pozwoliła nam zobaczyć wielu miejsc, ale myślę, że jeszcze się tam wybierzemy.



1. Ogrody japońskie:





Wielkie WOW. Byliśmy tam w sierpniu, przepiękne miejsce. Chciałabym je zobaczyć późną wiosną, gdy wszystko będzie kolorowe. Naprawdę warto, zwłaszcza, że bilet kosztował ok 5 zł. 

Ogród japoński jest idealnym miejscem na romantyczny spacer z ukochanym.


2. Pergole:

 
Pięknie, romantycznie. Chciałam zostać na pokaz, który był chyba ok 18, ale musieliśmy wracać. Przyjaciel kiedyś mówił, że to coś niesamowitego i że warto. Pewnie ma racje, dlatego gdy będę tylko we Wrocławiu wybiorę się tam. 


3. Dworzec:


Niby żadne wow, dworzec jak dworzec, ale w środku cieszy oczy. Wrocław ma chyba najpiękniejszy w Polce. Przynajmniej ja ładniejszego nigdzie jeszcze nie widziałam.


4. Magnolia:

Zdjęć stamtąd nie mam, bo telefon mi się wyłączył na dworcu ( i już nigdy nie włączył, nawet śmiesznie, nie mógł znaleźć sobie innego momentu na zepsucie).
Udaliśmy się tam głównie coś zjeść, bo nie wiedzieliśmy za bardzo gdzie - nie żałuję.
Mc Donald's, KFC itd odpadły, bo nie jadam tam. Naszą uwagę przykuła nazwa "Express oriental"
"Zaraz, przecież my uwielbiamy azjatycką kuchnie" - i już wiedzieliśmy gdzie zjemy.
Restauracja polega na tym, że nakłada się co chce i ile chce, a potem się wszystko waży.
Nałożyliśmy sobie kilka rzeczy, po trochu - tak żeby tylko spróbować i przy okazji się najeść. Moje kubki smakowe szalały z radości, chyba najlepszy obiad w życiu.



K.


1 komentarz:

  1. Uwielbiam Wrocław ;) to jedno z najpiękniejszych miast w Polsce ;)
    maksimilion.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy! Dziękuję :>

Copyright © 2016 Mała czarna w wielkim mieście , Blogger