00:20

Witajcie

Kasia, maturzystka z małej, nadmorskiej miejscowości


Witajcie, miałam wcześniej dwa inne blogi, ale tematyka niekoniecznie mi podchodziła. Pierwszy był o marketingu
(było to chyba 2 lata temu, nie podołałam) a drugi o moich pracach. Jednakże nie zawsze mogłam znaleźć czas na rysunki czy bawienie się pistoletem w kleju więc zrezygnowałam z prowadzenia tamtego bloga. Spróbuje z tym, będę tu opisywać moje podróże te małe i duże.
W sumie dobrze się składa.. Pochodzę z małej, nadmorskiej miejscowości, która jest ulokowana 10 km od większego miasta, ale nie tak dużego jak Warszawa czy Wrocław. Wielu rzeczy nie widziałam, także dalej zachwycam się widokami, zabytkami.

Dwa lata temu poznałam pewnego chłopaka, w jednej z gier internetowych. Znajomość się rozwinęła na tyle, że mogłam go po pewnym czasie nazwać przyjacielem. Nie wiadomo kiedy przerodziło się to w miłość. Mój M. mieszka w Warszawie, bywam tam dość często i poznaje to miasto z każdym moim wyjazdem.

Planuję większą podróż, taką po Europie albo i dalej! Jeszcze nie wiem kiedy, nie wiem jak potoczy się mój los, ale wiem,
że na pewno zwiedzę świat. Jest na nim tyle piękna, że trzeba zobaczyć chociaż część cudów natury i dzieł człowieka. 

K.


2 komentarze:

  1. witaj na blogu! <3

    jeżeli masz ochotę na wspólną obserwację to zacznij i daj znać u mnie abym mogła się odwdzięczyć. ♥
    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Mamy okazję zobaczyć Pani bloga po raz pierwszy, będziemy zaglądać częściej! ❤️ Zapraszamy Panią i czytelników do wzięcia w udziału w konkursie walentynkowym, w którym można wygrać perfumy Carolina Herrera Good Girl, Armani Acqua Di Gio Profumo oraz voucher. Pozdrawiamy! http://wisebears.pl/konkurs-walentynkowy/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy! Dziękuję :>

Copyright © 2016 Mała czarna w wielkim mieście , Blogger