02:23

Warsaw Games Week 2016

Warsaw Games Week to warszawskie targi gier. Odbywały się dokładnie od 13 do 16 października w Centrum EXPO XXI przy ulicy Prądzińskiego 12/14.
W wydarzeniu brało kilkadziesiąt wystawców, którzy prezentowali branżowe nowinki.
Na hali byli obecni: PlayStation, Cenega, Asus, Techland, Cl Games, Cd Project Red, Ubisoft, Microsoft X-box.
Wszyscy obecni na targach mogli przetestować innowacyjny sprzęt i sprawdzić najnowsze gry, nawet te, w które jeszcze nie można pograć od tak.
Na targach nie brakowało wszelakich pokazów, konkursów, spotkań z youtuberami, czy turniejów gier.
Masa ludzi - przypuszczałam, że będzie bardzo dużo młodych, myliłam się. Starszych fanów gier również nie brakowało.

Na targach nie brakowało też stref dla dzieci, którymi zachwycali się też dorośli.
Bo przecież nie każdy może zbudować z lego postaci z filmów. 




Zachwycałam się też figurkami 3D - nie byłam w stanie wszystkiego sfotografować.



Turniej w Tekkena przyciągał wielu, nagrodą był wyjazd na mistrzostwa do Japonii z tego co pamiętam. 





Inne atrakcje:









Podsumowując - liczyłam na więcej, więc trochę się tu zawiodłam. Z ciekawości kiedyś wybiorę się na Poznań Game Arena by móc porównać i ocenić.


K. 





1 komentarz:

  1. Zawsze ciekawiły mnie tego typu eventy :) Zazdroszczę, że mogłaś wziąć w nim udział :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy! Dziękuję :>

Copyright © 2016 Mała czarna w wielkim mieście , Blogger